کابینت انزو | کابینت پولیشی | مدل2021

کابینت انزو

کابینت انزو در واقع نوعی از رنگ جنس پوشش است که دارای لایه شیشه ای به ضخامت ۲ الی ۴ میلیمتر بر روی درب کابینت پاشیده می شود.کابینت پولیشی در دو نوع کلاسیک و نئوکلاسیک ساخته می شود که هر یک از مدل های فوق بستگی به طراحی آشپزخانه شما دارد.

درچنین مواردی جهت طراحی سه بعدی با مجموعه پارسا کابین در ارتباط باشید و مشاوره رایگان در اختیارتان قرار دهد.

کابینت پولیشی که در بازار کار به کابینت انزو یا کابینت نئوکلاسیک مشهور می باشد. که این محصول در ایالات متحده تولید و توسط واردکنندگان ایتالیایی وارد ایران شده و با توجه به قیمت بالای واردات این محصول بومی سازی شده است. و در ایران شروع به تولید آن می گردد این محصول در بازار کابینت بیشتر به طرح انزو مشهور می باشد.

کابینت انزو
کابینت انزو

کابینت پولیشی چیست؟

این نوع کابینت از جنس مغز ام دی اف در سایز ۲۵ و ۴۰ میلیمتر انتخاب می شود و توسط دستگاه های برش و حکاکی سی ان سی سه یا چهار محوره طرح های مورد استفاده در مجموعه پارسا کابین چه به صورت ساده و ابزار خورد و روی ام دی اف پیاده سازی می شود.

در کابینت پولیش فقط در نماها و درب‌ها و جاهایی از کابینت به صورت مستقیم در دید هستند مورد استفاده می باشد و فضاهای داخلی کابینت از جنس ام دی اف یکروملامینه سفید استفاده می‌شود و این موضوع در کابینت انزو و نئوکلاسیک نیز مورد استفاده می باشد.

مزایای کابینت پولیشی

  • به دلیل رنگ رنگ پولیش ضخامت روی درب ها و نماها ۲ الی ۴ میلیمتر نسبت به سایر کابینت ها موجود اضافه تر می گردد که این امر باعث استحکام در کابینت شده و در بلند مدت دچار کج شدن و تاب برداشتن نمی‌گردد.
  • رنگ استفاده شده در کابینت پولیشی باعث می‌شود که وقتی ضربه یا فشاری به آن وارد شود دچار آسیب یا فرورفتگی نشود و دلیل این موضوع استفاده از خمیر پولیش به کار رفته در آن است که بعد از خشک شدن مانند چسب سفت شده عمل می‌کند.
  • مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت می باشد و دلیل این موضوع تمام سطح و لبه های کار با رنگ و خمیر پولیش پوشانده شده و قسمت هایی که امکان نفوذ آب یا رطوبت وجود دارد کاملا آب بندی می گردد.
  • استفاده از رنگهای روشن مانند سفید یا کرم و یا… باعث بزرگ نشان دادن آشپزخانه می گردد که این موضوع بسیار قابل مشهود در کابینت پولیشی یا انزو می باشد.
  • استفاده این نوع کابینت برای شرایط آب و هوای خشک یا مرطوب یا امثال این موارد بسیار مورد مناسبی می باشد.
  • مقاوم بودن کابینت پولیشی در برابر نور خورشید گرمای بیش از حد و مشتقات نفتی و… بسیار زیاد بوده و این نوع محصول در بین رده های کابینت ضد خش و ضد ضربه می باشد .

  معایب کابینت پولیشی یا انزو؟

پاشش رنگ پولیشی بر روی کار بسیار از حساسیت بالایی برخوردار میباشد و باید در محیطی ایزوله و عاری از هر نوع گرد و غبار انجام گردد مورد قابل تامل دیگر اینکه پاشیدن رنگ کابینت پولیشی چون با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گردد و این امر باعث شده که قیمت کابینت پولیشی نسبت به سایر کابینت ها تفاوت قیمتی داشته باشد و خاص پسندان دنبال این نوع از کابینت میباشند.

پولیش چیست و چه کاربردی دارد؟

پولیش ماده خمیری شکل یا به صورت اسپری می باشد که بر روی سطوح مختلف کاربرد دارد. استفاده از پولیش جهت از بین بردن خط و خش و یا موارد اضافه‌ای که بر روی سطح چسبیده شده باشد با استفاده از این مواد سطح شفاف و درخشنده را در دسترس خواهیم داشت.

خمیر پولیش با برداشتن لایه بسیار نازک از رنگ تمام خط و خش های یا پر می کند یا از بین می برد که این موضوع باعث صاف بودن و درخشندگی آن می گردد به عبارت دیگر و ساده تر پولیش می‌تواند به صورت یک سنباده فوق نرم عمل کند و باعث از بین بردن لکه ها و چربی ها و خط و خش بر روی سطوح استفاده کرد.

کابینت پولیش کلاسیک
کابینت پولیش کلاسیک

 

مجموعه پارسا کابین با ارائه بهترین طراحی سه بعدی کابینت پولیش بعد از انجام اندازه گیری های لازم طرح سه بعدی راه به مشتری نشان داده و پس از تایید نقشه اندازه های مربوطه جهت برش و مونتاژ به کارگاه ارسال شده و پس از آماده شدن ،کابینت ها بسته بندی شده و جهت نصب به واحد مربوطه ارسال میگردد.

پارسا کابین از نصاب های حرفه‌ای در این خصوص استفاده کرده است وتمام سعی و تلاش خود را تا به امروز جهت ارائه بهترین نوع کار و تحویل آن به مشتری بنا نهاده است پس با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان جهت سفارش خود بهره مند شوید و کار خود را در کوتاه‌ترین زمان با استفاده از مواد و متریال عالی به ما بسپارید.

صفحات کابینت پولیشی

استفاده از سنگ مصنوعی کورین یا کوارتز بهترین گزینه برای صفحات کابینت پولیشی می باشد در اکثر مواقع چون اکثر مشتریان رنگ سفید کابینت پولیشی را می‌پسندند از صفحات تیره استفاده می‌شود چرا این که تضاد رنگ باعث بهتر نمایش دادن کابینت می گردد و بین کابینت ها را می توان یا از کاشی های آنتیک یا از سنگ مصنوعی یه تیکه استفاده نمود زیبایی کار را دو چندان برابر بیشترمی کند.

قیمت کابینت پولیشی

پارسا کابین تمام تلاش خود را کرده تا در این بازار آشفته هزینه های سفارش دهنده را تا حد امکان کاهش دهد و از مواد و متریال استاندارد و ضمانت دار استفاده نماید قیمت کابینت پولیشی بسته به نوع ام دی اف 25یا 40 میلیمتری  متغیر است و شما می توانید با شماره 09353356464 تماس حاصل نموده و از کلیات قیمت و نحوه اجرا مطلع گردید.

در ادامه به تفاوت‌های کابینت انزو و پولیشی با کابینت ممبران می‌پردازیم تا اطلاعاتی جامع در مورد هر کابینت در اختیار شما قرار دهیم تا در تصمیم گیری راحت تر بتوانید انتخاب صحیح داشته باشید.

  1. ورق ام دی اف استفاده شده در کابینت ممبران معمولاً بین ۱۶ الی ۱۸ میلیمتر است اما ورق ام دی اف استفاده شده در کابینت پولیش ۲۵ الی ۴۰ میلیمتر است.
  2. روکش استفاده در کابینت ممبران به صورت صدم محاسبه می شود و با استفاده از دستگاه وکیوم بر روی ام دی اف چسبانده می‌شود ولی در کابینت پولیش از خمیر و رنگ پاشیشی استفاده می‌شود.
  3. کابینت انزو چهار طرف در سی ان سی می‌شود و در کابینت ممبران در وسط درب طرح سی ان سی به کار برده می‌شود.
  4. کابینت ممبران رنگ بندی زیادی دارد ولی کابینت انزو در بیشتر مواقع از رنگ سفید استفاده می‌شود.
  5. استفاده از یراق و متریال آلمانی در کابینت انزو قیمت آن را نسبت به کابینت ممبران تقریباً دو برابر می کند و تفاوت چشمگیری را مشاهده خواهید کرد.

جهت نمونه های بیشتر وارد این صفحه شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با پـارســا کابـیـن