تعمیرات کابینت و کم هزینه ترین تعمیر کار کابینت در تهران

به طور کلی تعمیرات کابینت و بازسازی کابینت در مجموعه پارسا کابین شامل موارد زیر میباشد:

الف) پوسیدگی کابینت سینک ظرفشویی

ب) پوسیدگی یا سوختگی صفحه کابینت

ج) خراب شدن لولای کابینت

د) خراب شدن ریل کشو

و) خراب شدن جک کابینت

آب بندی سینک

در هنگام آبندی سینک توکلر حتما جاب برش سینک را با چسب اکواریوم آبندی نمایید. تا از رسیدن آب به مغز صفحه کابینت جلوگیری شود. و بعد از نصب سینک دور سینک را با استفاده از نوار نازکی از چسب اکواریوم اغشته نمایید.

 

ب) پوسیدگی یا سوختگی صفحه کابینت

مواردی که شامل تعویض میباشند عبارت است از:

اگر ابندی صفحه کابینت به درستی انجام نشود صفحه کابینت دچار پوسیدگی شده و را ترمیمی ندارد. و مجبور به تعویض صفحه میباشید.

اگر اجسام داغ مانند زغال یا قابلمه ای که مستقیم از روی شعله برداشته شده یا امثال این موارد. مستقیم بر روی صفحه کابینت قرار گیرد روکش ان از بین رفته و مجبور به تعویض صفحه کابینت خواهید بود

مجموعه پارسا کابین با کادری مجرب در ارائه تعمیرات انواع کابینت آشپزخانه مشکل شما را برطرف خواهد کرد. با بهترین و کم هزینه ترین تعمیر کار کابینت در تهران پس همین حالا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

استفاده از PVCبه جای MDF

با توجه به مقاوم نبودن ملزومات چوبی نسبت به رطوبت و آب برای جلوگیری از تعمیر کابینت،تدابیری اندیشیده شده. که از مواد پلاستیکی یا pvc استفاده نمایند.که در اثر برخورد مستقیم آب و قرارگرفتن در رطوبت زیاد ماهیت خود را از دست نمیدهد.

خراب شدن لولای کابینت

لولای کابینت معمولا در دو نوع ساده و آرام بند عرضه میگردد.

در نوع ساده پایه لولا ثابت بوده و قدرت برگشت ان به مراتب از لولای ارام بند بشتر میباشد.

در نوع ارام بند ، پایه لولا هم به صورت ساده و هم کلیپسی عرضه شده است. که ایراداتی در نوع فشار به کلیپس پایه و جدا شدن ان از لولا یکی از شایع ترین نوع خرابی در لولا میباشد.

خراب شدن ریل کشو

ریل کشو در مدلهای مختلفی موجود میباشد و پر مصرف ترین نوع ان ریل 3 تیکه ساچمه ای میباشد. این نوع ریل بسیار ریل روانی بوده و اگر به طور اصولی و استاندارد از این نوع ریل استفاده نگردد. به قسمت داخلی ریل که ساچمه ها بر روی ان نصب شده فشار وارد میشود و ساچمه های ان شروع به ریختن میکند و ریل در مدت کوتاهی خراب شده و باید تعویض گردد.

خراب شدن جک کابینت

جک کابینت به دو نوع جک بیرون بازشو و داخل بازشو(معکوس)در کابینت مورد استفاده است.این نوع جک بستگی به فشار داخل گاز ان در جاهای مختلف و با کارایی مناسب قابل استفاده میباشد. و اگر به صورت اصولی استفاده نگردد فشار بیش از اندازه به جک باعث خالی شدن گاز داخل ان شده و جک کابینت باید تعویض گردد.

مجموعه پارسا کابین ارائه دهنده بهترین و کم هزینه ترین تعمیر کار کابینت در تهران میباشد و این مهم را با رضایتمندی اکثریت مشتریان خود بدست اورده است و از شما دعوت میشود که کار خود را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و کاهش هزینه های اضافی ،کار شما را به انجام برسانیم پس همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و سفارش خود را با ما بسپارید

 

 

جهت مشاهده بیشتردرمورد تعمیرات کابینت وارد این لینک شوید.

 

keyboard_arrow_up
تماس با پـارســا کابـیـن